O marce
NEUTROGENA®


1930

Historia marki NEUTROGENA® sięga 1930 roku, w którym to Emanuel “Manny“ Stolaroff założył niewielką firmę kosmetyczną Natone z siedzibą w Los Angeles w Kalifornii. W pierwszych latach działalności spółka Natone była dostawcą produktów do salonów piękności, których klientami byli zazwyczaj ludzie związani z przemysłem filmowym. Nic więc dziwnego, że wśród oferowanych produktów znalazły się takie specyfiki jak rzęsy z prawdziwymi diamentami lub futrem, czy utwardzacze paznokci. Jednak już od lat 40. firma zaczęła produkować i dystrybuować kosmetyki dla rynku detalicznego. 

W roku 1950 "Manny" wyruszył w podróż po świecie w poszukiwaniu nowych inspiracji. Dla zmylenia konkurencji przyjął pseudonim Mr Idea, pod którym realizował swoje nowe pomysły.


1954

hist2Przełomem w podróży okazał się rok 1954. To właśnie wtedy "Manny" usłyszał o niezwykłych właściwościach mydła, które wynalazł wnuk osobistego lekarza Napoleona - dr. Edmond Fromont. To łagodne i niepodrażniające skóry mydło nie pozostawiało osadu na skórze.
Dzięki temu odczyn pH skóry wracał do swego naturalnego stanu prawie tak szybko, jak po myciu czystą wodą. Zafascynowany jego właściwościami, "Manny" Stolaroff postanowił importować je do Stanów pod nazwą NEUTROGENA®.

Lata 60. XX wieku

Wysokogatunkowe, mydło NEUTROGENA® natychmiast zostało zauważone i docenione, znajdując szeroki rynek zbytu w domach towarowych i sklepach z dobrej jakości kosmetykami.
Niebawem bursztynowa kostka stała się okrętem flagowym rosnącej w siłę firmy. Na początku lat 60. XX wieku spółka zmieniła nazwę na Neutrogena Corporation.

Lloyd Cotsen

Sukces przypieczętował nowy prezes Lloyd Cotsen, który postawił na konsekwentne promowanie walorów dermatologicznych mydła. Niezmiennie najwyższa jakość kosmetyków, o której zaświadczyć mogą kolejne pokolenia, ugruntowała pozycję marki NEUTROGENA® jako jednego ze światowych liderów na rynku kosmetycznym.

Kolejnym przełomowym wydarzeniem w dziejach spółki było powstanie Formuły Norweskiej, unikatowej receptury będącej odpowiedzią na potrzeby skóry narażonej na surowe warunki klimatyczne.

Lata 90. XX wieku

Neutrogena Corporation od blisko 20 lat jest częścią firmy Johnson & Johnson Family of Companies. Marka cieszy się wiarygodnością i niesłabnącą popularnością na całym świecie. Opinię tę zawdzięcza przede wszystkim swym priorytetowym wartościom - zaangażowaniu na rzecz konsumentów oraz ponadprzeciętnej trosce o jakość i walory swych produktów, rekomendowanych przez lekarzy.
W epoce, w której konsumenci bardziej niż kiedykolwiek w przeszłości utożsamiają piękno ze zdrowiem, NEUTROGENA® jest najlepszym rozwiązaniem, czego dowodem jest stale rosnąca liczba usatysfakcjonowanych klientów.

Ustawienia plików Cookie

Strona zarządzana jest przez JNTL Consumer Health (Poland) sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa. Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 00000322278, NIP 113-00-20-467, wysokość kapitału zakładowego: 39.751.500 PLN. JNTL Consumer Health (Poland) sp. z o.o. ponosi wyłączną odpowiedzialność za treści zawarte na niniejszej stronie.
Strona jest przeznaczona dla użytkowników z Polski. Ostatnia aktualizacja: 01/02/2023

Strona została zoptymalizowana pod kątem przeglądarek: Internet Explorer 7 i wyższych, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari Zalecana rozdzielczość: 1024 x 768 pikseli

;